Service Level Agreement

1. Introduktion

Denne Service Level Agreement(“SLA“) vedrører webstedet https://webits.dk og/eller ethvert underwebsted og/eller tilknyttet domæne (og/eller underdomæne), samt  tjenester og/eller serviceydelser som leveres af Webits (i det følgende benævnt “webstedet” “tjenester” og/eller “serviceydelser” som er ejet og/eller leveret af Webits Aps / Digic). Webits “vi“, “os“, “vores“, “os selv” og/eller “Webits Aps / Digic” anerkender vigtigheden af ​​privatlivets fred. Vi føler stor stolthed over at vide, at hver gang “du“, “dig“, “jer“, “jeres” og/eller “de” vælger Webits som din IT-Partner, sætter du din tillid og tro på os. Derfor ønsker vi, at du skal føle dig tryg ved at bruge og/eller være kunde hos Webits.

Denne SLA aftale mellem Webits og kunde og adresserer driftstids garantierne i forhold til de tjenester, vi leverer til dig og dine retsmidler for vores manglende opfyldelse af sådanne garantier. De retsmidler, der er indeholdt i denne SLA, er dine eneste eksklusive retsmidler til spørgsmål, der er adresseret her. Vi opdaterer muligvis denne SLA fra tid til anden efter vores skøn; den aktuelle version findes her på siden.

Denne SLA er kun gældende for kunder med en SLA aftale vedr. hosting hos WeBits. Det er altid angivet i hosting aftalen om der er SLA inkluderet.

2. Service tilgængelighed

Webits stiller tjenesterne til rådighed 99,95% af tiden, ekskl. Undskyldt nedetid. I en given kalendermåned beregner vi “Servicetilgængelighed” med følgende metode:

Service tilgængelighed (totale minutter Servicen er tilgængelig) x 100
(totale minutter i måneden) – (Undskyldt nedetid)



3. Undskyldt nedetid

“Undskyldt nedetid” betyder, hvor lang tid Tjenesterne ikke er tilgængelige på grund af:

  • Planlagt vedligeholdelse;
  • Nødvedligeholdelse;
  • Beta tjenester;
  • Force Majeure-begivenheder; og
  • Handlinger eller undladelser fra dig, dine autoriserede brugere eller tredjepart, der handler på dine vegne eller i din retning, herunder enhver uautoriseret brug af tjenesterne, brud på aftalen eller acceptabel brugspolitik eller enhver brug eller konfiguration af tjenesterne der overskrider Webits anbefalinger eller annoncerede grænser.

“Planlagt vedligeholdelse” inkluderer al vedligeholdelse, der udføres i de følgende vinduer, eller som vi giver rimelig meddelelse eller koordinering med dig forud for vedligeholdelsen.

Data Center lokation: Vedligeholdelsesvindue:
Tyskland 22.00 – 04.00 (GMT+2)
Danmark 22.00 – 04.00 (GMT+2)

“Nød vedligeholdelse” betyder al vedligeholdelse, der udføres uden for de planlagte vedligeholdelsesvinduer uden forudgående varsel, hvor sådan vedligeholdelse er rimeligt og presserende for at beskytte integriteten, tilgængeligheden eller sikkerheden i ethvert online system.

4. SLA kredit

Du har ret til en kredit på 5% af de gældende månedlige gebyrer for hver fuld driftstime ud over målene for servicetilgængelighed. (For eksempel modtager du en 5% -kredit i mellem 1 og 60 minutters nedetid ud over målene om servicetilgængelighed, en 10% -kredit i mellem 61 og 120 minutter osv.) For at modtage en kredit skal du Kontakt Support inden for 30 dage efter begivenheden, der giver anledning til kredit. Kreditter er baseret på vores overvågning, må ikke overstige 100% af de gældende månedlige gebyrer, må ikke overføres eller aggregeres, fortabes ved aftalens udløb eller ophør og vil ikke blive betalt eller leveret som refusion.

5. Forbedret SLA

En tjeneste eller funktion, der beskrives som underlagt vores “Forbedrede SLA” -fordele som følger: Målet om servicetilgængelighed er 99,99%, og du vil modtage en kredit på 3% af de gældende månedlige gebyrer for hver halve times nedetid på over af disse mål. Bortset fra disse ændringer gælder alle andre vilkår i SLA som normalt.

6. Udgiver

Websitet ejes og publiceres af:

WeBits ApS

Tom Kristensens Vej 42

2300 København S

Telefon: +45 44 14 44 30

Email: kontakt@webits.dk

Martin Bennetzen, Administrerende direktør